Iwwermidd Lëtzebuerger Piloten – Wéi steet et ëm d’Sécherheetskultur bei de Fluchgesellschaften?

Laut engem Presse-Artikel huet eng Etude vun der “London School of Economics and Politics” iwwert d’Sécherheetskultur vun de Pilote bei de verschiddenen europäesche Fluchcompagnien erginn, dass e Besuergnes erreegende Prozentsaz vun de Lëtzebuerger Pilote regelméisseg an engem Zoustand vun exzessiver Middegkeet géife schaffen.

Dëse Phenomen géif virun allem d’Fluchgesellschaften am Fret-Beräich an d’”Low-Cost”-Gesellschafte betreffen. Esou hätten 83 Prozent vun de Lëtzebuerger Fret-Piloten uginn, an engem Zoustand vun exzessiver Middegkeet geflunn ze sinn, am Verglach zu 76 Prozent vun de Lëtzebuerger Piloten, déi fir eng “Low-Cost”-Gesellschaft schaffen.

An dem Kontext wëll den LSAP-Deputéierten Roger Negri an enger parlamentarescher Fro vum zoustännegen Nohaltegkeetsminister gewuer ginn, ob dësen Kenntnis vun der ugeschwater Etude huet, wa jo, wat hie vun den entspriechende Conclusiounen hält a schliisslech ob hie konkret Moossnamen envisagéiert fir d’Sécherheetskultur an de Lëtzebuerger Fluchgesellschaften ze verbesseren.

 


 

Monsieur Mars Di Bartolomeo
Président de la Chambre des Députés
Luxembourg

Luxembourg, le 15 mars 2017

 

 

Monsieur le Président,

Par la présente, j’ai l’honneur de vous informer que, conformément à l’article 80 du Règlement de la Chambre des Députés, je souhaite poser la question parlementaire suivante à Monsieur le Ministre du Développement durable et des Infrastructures.

Selon un article de presse, une étude de la London School of Economics and Politics sur la culture de sécurité des pilotes de différentes compagnies aériennes en Europe aurait révélé qu’un pourcentage inquiétant de pilotes luxembourgeois travailleraient régulièrement en état de fatigue excessive.

Ce phénomène toucherait en premier lieu les compagnies de fret aérien et les compagnies « low cost ». Ainsi, 83 pourcent des pilotes luxembourgeois travaillant pour une compagnie de fret aérienne auraient indiqué d’avoir volé en état de fatigue excessive, comparé à 76 pourcent des pilotes luxembourgeois travaillant pour une compagnie « low cost ».

  • Monsieur le Ministre a-t-il connaissance de cette étude ? Dans l’affirmative, quelle est son appréciation des conclusions de cette étude ?
  • Monsieur le Ministre envisage-t-il des mesures concrètes afin d’améliorer la culture de sécurité au sein des compagnies aériennes au Luxembourg ?

Veuillez agréer, Monsieur le Président, l’expression de ma très haute considération.

Roger Negri
Député

 

 

 

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