Ass eng Verlängerung vum Tram iwwer Stroossen bis op Mamer eng Optioun fir d’Zukunft?

Rezent hu verschidde Medie d’Explikatiounen vum Nohaltegkeetsminister erëmginn iwwert eng eventuell Verlängerung vum Tracé vum Tram bis an d’Gemenge Leideleng a Bartreng mam Horizont 2022-2025. Esou eng Verlängerung war schonn am Projet vum Plan directeur sectoriel „Transports“ virgesinn, den am Juni 2014 an d’Prozedur goung an dunn awer, opgrond vu juristesche Problemer zeréck gezu gouf.

Allerdéngs huet dëse sektorielle Plan directeur och d’Optioun virgesinn vun engem Prolongement vun der Trasse vun der Stäreplaz aus a Richtung Stroossen bis op den Tossebierg zu Mamer wou esou kéinten d’Europa-Schoul an de Lycée Josy Barthel ugebonne ginn.

An dësem Kontext wëll den LSAP-Deputéierten Roger Negri an enger parlamentarescher Fro elo vum zoustännege Minister gewuer ginn, ob dës Optioun am zukünftege Plan directeur sectoriel „Transports“ wäert bäibehale ginn, wëssend dass d’Reservatioun vun esou engem Couloir d’Regierung net obligéiert dëse Projet ënnert enger Form oder an engem prezisen Zäitraum ëmzesetzen, a wa nee firwat dës Optioun schonn elo ausgeschloss gëtt.


 

Monsieur Mars Di Bartolomeo
Président de la Chambre des Députés
Luxembourg

Luxembourg, le 26 octobre 2016

 

Monsieur le Président,

Conformément à l’article 80 du règlement de la Chambre des Députés, j’ai l’honneur de poser la question suivante à Monsieur le Ministre du Développement durable et des Infrastructures.

Récemment, plusieurs médias ont relaté des explications de Monsieur le Ministre concernant un éventuel prolongement du tracé du tram jusqu’aux communes de Leudelange et de Bertrange à l’horizon 2022-2025. En effet un tel prolongement était déjà prévu par le projet de plan directeur sectoriel « Transports » mis en procédure en juin 2014 et retiré suite à des problèmes d’ordre juridique.

Or, ce plan directeur sectoriel prévoyait également l’option d’un prolongement du tracé du tram à partir de la Place de l’Étoile en direction de Strassen jusqu’au Tossenberg à Mamer où il pourrait desservir l’École européenne et le Lycée Josy Barthel.

Monsieur le Ministre a-t-il l’intention de maintenir cette option dans le futur plan directeur sectoriel « Transports », sachant que le fait de réserver un tel couloir n’oblige pas le gouvernement à réaliser ce projet sous une forme ou dans un délai précis ? Sinon, quelles sont les raisons pour lesquelles une telle option serait exclue dès à présent ?

Veuillez agréer, Monsieur le Président, l’expression de ma haute considération.

 

Roger Negri
Député

Facebook
Twitter